poniedziałek, 5 lutego 2024

Dziennik refleksji - nowy sezon pracy ze studentami

Wygenerowane przez Copilot, asystenta AI. W prompcie wskazałem na dziennik refleksji, ilustracja w stylu Gustawa Klimta. Spośród kilku propozycji wybrałem tę, bo większość stanowić będą studentki, możliwe, że nawet 100%.
 

Rozpoczynam drugi sezon ze studenckimi dziennikami refleksji (dzienniki rozwoju). Bogatszy jestem o doświadczenia z ubiegłego roku. Liczę więc, że będzie łatwiej i osiągniemy coś więcej, że posuniemy się krok dalej. Ja i studenci. 

Jak korzystać z tego agregatora? Sugerują przeglądać zawartość korzystając z tagów. Są w ramce z prawej strony. Ramka widoczna jest w trybie komputerowym. Zatem jeśli oglądasz na telefonie to tego nie widzisz, trzeba przewinąć na dół strony i włączyć "widok na komputerze". Można także przeglądać chronologiczne i przejrzeć historię wpisów. Polecam także skorzystać z przykładów, umieszczonych w ramce z prawej strony. Tam są dzienniki refleksji studentów, wykonane w ubiegłym roku. Niebawem przybędą zupełnie nowe. mam przynajmniej taką nadzieję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

A może refleksje z dziennika refleksji?

Warsztaty edukacyjne nad Łyna. Co żyje w rzece? I jak to pokazać?   A może by tak pisać refleksje razem ze studentami? Opisywać jak powstaje...

Najczęściej czytane w ostatnim roku